فهرست بستن

بررسی جعبه (برای مشاغل) | PCMag

بررسی جعبه (برای مشاغل) | PCMag

یکی از بازیکنان تکامل یافته و بالغ در بخش ذخیره سازی ابر تجاری ، Box با افزودن ویژگی های همگام سازی کلیدی و همکاری ، قابلیت ها را فراتر از ذخیره سازی ساده ابر و اشتراک فایل افزایش می دهد. با شروع از 5 دلار برای برنامه استارت و با هدف تیم های کوچک ، ویژگی ها و قابلیت های موجود در جعبه متناسب با نیازهای مشاغل متوسط ​​و حتی مشتریان Enterprise با ویژگی های لازم برای تنظیم مقررات و رعایت کسب و کار و همچنین اتوماسیون گردش کار و اعمال سیاست گذرواژه است. شانس خوبی وجود دارد که یکی از چهار طبقه Box بتواند نیازهای اکثر مشاغل را پوشش دهد. جعبه با ارائه فضای ذخیره سازی نامحدود و همچنین کاربران نامحدود در همه موارد به جز ابتدایی ترین ابزار ، ارزش خود را اضافه می کند. وقتی صحبت از مشاهده و ویرایش انواع مختلف اسناد به میان می آید ، Box هنوز در ارائه عملکردی که تعدادی از رقبا ارائه می دهند ، مانند انتخاب ویراستاران ما Microsoft OneDrive for Business ] مثال می زند.

جعبه (برای تجارت) همچنین قابلیت های مدیریت اسناد (DM) و ویژگی های امنیتی همه کاره را فراهم می کند ، هرچند که نمی تواند به برسد ] wha t Zoho Docs Standard ، انتخاب ویراستاران ما در آن دسته ، ارائه می دهد. با این وجود ، این مجموعه ویژگی عالی کلی دارد. برنامه های Starter (5 دلار در هر کاربر در ماه) ، Business (15 دلار در هر کاربر در ماه) ، Business Plus (25 دلار در هر کاربر در ماه) و Enterprise (فراخوان قیمت گذاری) همه شامل مجوزهای دانه ای ، همگام سازی تلفن همراه و قابلیت های اشتراک گذاری ، همگام سازی رومیزی است. ، قفل کردن پرونده ، سابقه نسخه ، دسترسی به تلفن همراه و انقضای خودکار فایلها. علاوه بر این ، طرح کسب و کار (طرحی که ما بررسی کردیم) فضای ذخیره نامحدود با محدودیت 5 گیگابایت (GB) ، ادغام با Microsoft Office 365 (20 دلار در ماه به ازای هر کاربر در Microsoft365 for Business) و قابلیت های تجاری سفارشی را ارائه می دهد. طرح Business Plus همکاری خارجی و قابلیت ردیابی کامل کاربر را ارائه می دهد. این برای حداقل سه کاربر است اما بدون حداکثر محدودیت کاربر. برای مشاغل کوچک و متوسط ​​(SMB) ، این امر به انعطاف پذیری زیادی برای افزودن کارکنان ، کارگران قراردادی و دسترسی به مشتریان کمک می کند. ردیف Box for Business به عنوان میانه ای برای کاربرانی عمل می کند که بیش از آنچه برنامه اصلی کسب و کار ارائه می دهد می خواهند اما نمی خواهند در نسخه گران تر Enterprise سرمایه گذاری کنند. [19659009]
ثبت نام ساده است: فقط اطلاعات تماس و جزئیات صورتحساب خود را ارائه دهید و سپس ایمیل خود را تأیید کنید. وقتی برای اولین بار وارد سیستم می شوید ، با ویژگی های جدیدی روبرو می شوید. به شما یک نمای کلی از پوشه های به اشتراک گذاشته شده و همچنین نحوه دعوت از کاربران و بارگذاری فایل ها و پوشه ها نشان داده شده است. مدت زمان باقی مانده در دوره آزمایشی شما در بالای داشبورد شما نمایش داده می شود. برای وارد کردن یک دوره آزمایشی ، مجبور به وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری می شود که برای برخی از کاربرانی که ممکن است به جای امتحان کردن جعبه به سادگی به جای دیگری بروند ، مانند یک کلاهبرداری به نظر برسد.
در مرحله بعد ، یک راه حل هدایت شده را شروع می کنید ، با نام تجاری شروع می کنید ، جایی که می توانید لوگوی خود را اضافه کرده و یک طرح رنگی را انتخاب کنید. از آنجا ، به موارد زیر مربوط می شود: ایجاد پوشه ها و پرونده ها ، افزودن کاربران به صورت تک به تک یا به صورت انبوه و ایجاد گروه های کاربری. اگر می خواهید فایل های خود را با دسکتاپ خود همگام سازی کنید ، می توانید Box Sync را بارگیری کنید.
رابط کاربری ساده و بصری
رابط کاربری Box (برای کسب و کار) (UI) به طور کامل بازسازی شد. رابط کاربری قدیمی ساده و بی نظم بود و رابط کاربری جدید حتی برای چشم راحت تر و بسیار پویاتر است. این طرح مانند سایر سرویس های ذخیره سازی ابر و اشتراک فایل های تجاری است که از یک سیستم پرونده یا رابط کاربری مشابه یاب استفاده می کنند. در اینجا همکاری محتوای Citrix به ذهن می آید.
نوار منو در سمت چپ دسترسی به همه پرونده ها را نشان می دهد ، که بیشتر به Recents ، Synched و Trash تقسیم می شوند. در زیر آن برنامه Notes داخلی Box وجود دارد که توانایی ایجاد یادداشت ، جلسه ، دستور کار ، تقویم ، برنامه پروژه ، وضعیت پروژه یا خبرنامه را ارائه می دهد. کاربران می توانند از بین این الگوهای پیش فرض انتخاب کرده یا الگوهای سفارشی ایجاد کنند.
فایلها قسمتی است که اکثر کاربران زمان خود را در آن سپری می کنند و راههای مختلفی برای دسترسی به پوشه ها و پرونده ها وجود دارد. به شما یک نوار جستجوی مناسب و همچنین دسترسی سریع به ساختار پوشه داده می شود که به دنبال آن پوشه ها و فایل های تو در تو را آسان می کند. به نظر من نوار جستجو سریعترین و ساده ترین روش برای جستجوی فایلها در جعبه است. گزینه های فیلتر محتوا و فراداده به افزایش سرعت جستجو کمک می کند.
کنسول Admin اطلاعات مدیران را برای همه کاربران فعال (یا صندلی ها) و همچنین فضای ذخیره سازی فعلی در اختیار شما قرار می دهد. همچنین انواع مختلفی از انواع فایل های برتر ، برنامه های برتر شخص ثالث و حتی نمودارهای فعالیت ساعتی وجود دارد. Admin Console امکان دسترسی به کاربران و گروه ها ، گزارش ها ، حاکمیت ، حساب و صورتحساب و تنظیمات سازمانی را فراهم می کند.
همچنین ویژگی های جدیدی از جمله دسترسی آفلاین را اضافه می کند. در سمت چپ داشبورد منویی قرار دارد که در آن می توانید به همه فایل ها ، موارد دلخواه ، فایل های همگام سازی شده با دسکتاپ ، پیام ها ، همکاران و کنسول مدیریت دسترسی پیدا کنید. روی یک فایل یا پوشه کلیک کنید و می توانید جزئیات از جمله فعالیت اخیر (ویرایش ها ، بارگیری ها ، نظرات و غیره) را مشاهده کنید.
در سمت راست بالا ، دکمه هایی برای بارگذاری و ایجاد Google Docs و Sheets و فایل های Microsoft Office (از جمله Excel ، PowerPoint و Word) ، پوشه ها و یادداشت ها وجود دارد. کادر جستجو در بالا شامل فیلترهای محتوا (نوع ، پوشه ، تاریخ اصلاح شده) است. در کنار آن پیوندهایی به Help ، پیوندهایی به نمایه شما (برچسب گذاری شده با حروف اولیه شما) و پیوندهایی به تنظیمات حساب وجود دارد.
رابط کاربری جعبه تمیز و واضح است. هیچ ابهامی وجود ندارد زیرا همه چیز به طور منطقی بیان شده است. رابط کاربری واضح و طراحی آن تنها پس از Zoolz BigMind for Business رتبه دوم را به خود اختصاص داده است ، که برای سازماندهی اطلاعات به خوبی در محدوده صفحه مرورگر امتیاز بالایی کسب می کند. یکی از مشکلاتی که من با Box به آن برخورد کردم این است که حرکت در بخش های مختلف در نوار ناوبری گاهی اوقات احساس کندی می کند. این یک مشکل رایج در مورد برخی از راه حل های نرم افزار به عنوان سرویس (SaaS) است ، اما من فقط آرزو می کنم که Navigating Box کمی سریعتر باشد ، به خصوص اینکه حساب نمایشی من تعداد کمی فایل در آن ذخیره شده بود.
لغو اشتراک Box ساده است و از قسمت Account & Billing انجام می شود. جعبه از فرآیند لغو استفاده می کند تا برخی از اطلاعات را از کاربران دریافت کند و اینکه چرا آنها تصمیم به لغو سرویس گرفته اند. باکس سعی می کند مشترکان فعلی را با تخفیف دادن در هنگام خروج حفظ کند ، که اگر قیمت مانع اصلی باشد ، می تواند تفاوت ایجاد کند. سایر شرکت های ذخیره سازی ابری می توانند از استراتژی های هوشمند نگه داشتن مشتری در جعبه سود ببرند.
 جعبه (تجارت) بارگذاری پرونده
اشتراک و همکاری اسناد
وقتی برای شروع همکاری آماده شدید ، می توانید اسناد Microsoft Word را در جعبه (برای کسب و کار) مشاهده و در مورد آنها نظر دهید. اما اگر می خواهید یک سند را ویرایش کنید ، باید آن را روی دسکتاپ یا Microsoft Word Online (شامل) باز کنید. با هر دو روش ، هنگامی که تغییرات خود را ذخیره می کنید و فایل را می بندید ، نسخه ذخیره شده در جعبه (برای مشاغل) به طور خودکار به روز می شود. همچنین می توانید یک فایل را قفل کنید ، نسخه جدیدی بارگذاری کنید ، یا آن را جابجا یا کپی کنید. عجیب ، وقتی سعی کردم یک فایل Microsoft Word را روی دسکتاپ خود باز کنم ، Box (برای مشاغل) گفت که برنامه ای را باز نمی کند که بتواند آن را باز کند ، حتی اگر من نرم افزار رومیزی Microsoft Office دارم.
مانند Google Drive Enterprise ، می توانید پوشه ها و اسناد را با استفاده از پیوند به اشتراک بگذارید. اما با جعبه (برای کسب و کار) ، همچنین می توانید یک آدرس اینترنتی سفارشی ایجاد کنید ، به گذرواژه نیاز داشته باشید ، انقضای پیوند را تنظیم کنید ، و بارگیری را مجاز یا مسدود کنید. همچنین می توانید از طریق ایمیل به اشتراک بگذارید ، مستقیماً از سند به اشتراک بگذارید یا حتی کد جاسازی پیوند را در وب سایت خود دریافت کنید.
وقتی اسناد یا پوشه ها را از طریق ایمیل به اشتراک می گذارید ، دعوت کننده باید در یک حساب Box (برای کسب و کار) ثبت نام کند اگر قبلاً ورود به سیستم نداشته باشد. اگر کاربران را به پوشه ای دعوت می کنید ، می توانید مجوزهایی مانند ویرایشگر ، بیننده و دیگران. کاربران می توانند دعوت نامه های اشتراک را به صورت خودکار بپذیرند ، که مناسب است.
برای کاربرانی که دارای حساب Box (برای تجارت) هستند ، می توانید همه پرونده ها و پوشه های خود را به طور هم زمان به اشتراک بگذارید. بعلاوه ، آنها می توانند بدون توجه به نوع حسابی که دارند ، از برخی ویژگی های ممتاز استفاده کنند ، که راحت است. اگر می خواهید با کاربران خارجی به اشتراک بگذارید ، باید از پیوند عمومی استفاده کنید. شما می توانید اسناد را با کاربران خارجی از طریق پیوند به اشتراک بگذارید اما ، مگر اینکه وارد سیستم شوند ، کاربر فقط می تواند سند را مشاهده کند.
برای کاربرانی که مایل به استفاده از سرویس گیرنده همگام سازی هستند ، در اکثر موارد بدون زحمت کار می کند. در مورد جعبه همگام سازی 4.0 ، پیشرفت های زیادی برای همگام سازی تعداد زیادی فایل انجام شده است. با این وجود ، هنگام آزمایش با تعداد زیادی فایل ، سرویس گیرنده همگام گاه به گاه کار خود را متوقف می کند. باکس توصیه می کند که ، در حالی که هیچ محدودیت ذاتی وجود ندارد ، اما انتقال کاربران به 100000 فایل در یک زمان محدود می شود. بعید است که این سناریو برای اکثر مشاغل معمول باشد ، اما هنگام مهاجرت عمده از راه حل متفاوت می تواند مشکل ساز باشد.
علاوه بر DM و فضای ذخیره سازی ، می توانید جعبه یادداشت ایجاد کرده و آنها را با سایر کاربران Box (برای مشاغل) به اشتراک بگذارید که می توانند به طور همزمان Box Note را ویرایش کرده و نظرات خود را ارسال کنند. همچنین می توانید چک لیست ها و تصاویر را در جعبه یادداشت ها وارد کنید. این ویژگی برای کاربران خارجی در دسترس نیست. Box Notes پشتیبانی آفلاین ندارد.
هنگامی که در حال مشاهده سند یا جعبه توجه هستید ، یک جعبه نظر در سمت راست مشاهده می کنید. قبلا ، شما مجبور بودید بین نظر دادن یا افزودن یک کار جابجا شوید. اکنون می توانید هر دو گزینه را در یک صفحه مشاهده کنید ، که بسیار ساده تر است. برای تعیین تکلیف ، کافی است یک کادر را علامت بزنید ، توضیحات را اضافه کنید ، واگذارندگان را انتخاب کرده و سررسید اختیاری را وارد کنید. همچنین می توانید سایر همکاران را در توضیحات برچسب گذاری کنید تا بتوانند کار را دنبال کنند. اگر کاری به شما محول شده است ، پس از آن هشدار ایمیل دریافت می کنید و می توانید آن را تکمیل یا رد کنید.
 Box (Business) 19 کاربر  Box (Business) 19 کاربر
ادغام و امنیت
جعبه (برای کسب و کار) به شدت با اکوسیستم برنامه ابری ادغام شده است. نامهای بزرگ شامل شرکتهایی است که به راحتی قابل تشخیص هستند مانند Adobe ، MobileIron ، Slack (Visit Site at Slack) ، Splunk و Webex. Box همچنین ادغام محکمی با Microsoft Office دارد و امکان همکاری آسان حتی در رابط وب Office 365 را فراهم می کند. علاوه بر این ، توسعه دهندگان داخلی یک سازمان می توانند از رابط برنامه نویسی برنامه های کاربردی (API) برای دسترسی به کاربر برای ایجاد برنامه های سفارشی که به داده های Box دسترسی دارند ، استفاده کنند. اگر آنها به بهترین شیوه های Box برای توسعه پایبند باشند ، به طور امن و قابل اعتماد.
Box (برای تجارت) از SSL برای انتقال داده به سرویس و استفاده از آن استفاده می کند. داده ها در حالت استراحت با استفاده از رمزگذاری 256 بیتی AES رمزگذاری می شوند که به معنای امنیت داده ها حتی در حالت غیرفعال است. همچنین دارای الزامات ISO 27001 ، ISO 27018 ، SOC1 ، PCI DSS و FedRAMP است. Box همچنین از آوریل 2013 مطابق با قانون قابلیت حمل و پاسخگویی بیمه سلامت (HIPAA) عمل کرده است.
کلیدهای رمزنگاری با مدیریت مشتری اخیراً به گزینه ای تبدیل شده اند که گامی عظیم در جهت حفظ حریم خصوصی است. در حالی که راه حل Enterprise Key Management (EKM) آنها چشمگیر است ، اما به خودی خود حریم خصوصی را تضمین نمی کند. با این حال ، این اطمینان حاصل می کند که یک گزارش حسابرسی کامل از زمان و مکان دسترسی به داده های خود دارید و اطمینان می دهد که بدون اطلاع شما به داده های شما دسترسی نخواهید داشت. Box (برای کسب و کار) همچنین از ادغام بومی Microsoft Active Directory (AD) از طریق یک برنامه قابل نصب پشتیبانی می کند. لیست فزاینده ای از گزینه های شخص ثالث نیز موجود است.
 Box (Business) 19 Reports  Box (Business) 19 Reports
یک سرویس جامد برای مشاغل کوچک
Box (برای کسب و کار) دارای برنامه های تلفن همراه برای Android و iOS است و همچنین می توانید در مرورگر تلفن همراه به حساب خود دسترسی پیدا کنید. اگر در طول راه به کمک احتیاج دارید ، جعبه (برای کسب و کار) دارای انجمن های پشتیبانی فعال و کتابخانه ای است که می توانید مقاله ها و نحوه دستیابی به ویژگی ها را جستجو کنید. جامعه جعبه کاملاً فعال است و بسیاری از SMB ها در مورد استفاده و ویژگی ها با هم تعامل دارند. اگر نمی توانید آنچه را که به صورت آنلاین نیاز دارید پیدا کنید ، می توانید از طریق تلفن ، چت و ایمیل نیز کمک بگیرید (اگرچه دو گزینه اخیر در طول دوره آزمایشی رایگان شما در دسترس نیست).
در حالی که Box (برای تجارت) نمی تواند کاملاً با Zoho Docs ، انتخاب ویراستاران ما در دسته DM رقابت کند ، اما به Egnyte Business (8.00 دلار در Egnyte) ، برنده انتخاب ویراستاران ما در رده ذخیره سازی ابر تجاری نزدیک می شود. جعبه (برای کسب و کار) قوی است و هنوز هم در همکاری دارای برتری است. ادغام آن با ابزارهای محبوب مانند Microsoft Office 365 و Google G Suite به خوبی برقرار شده است ، حتی اگر در بخش ویرایش فایل آنلاین کم رنگ باشد. با این وجود ، SMB هایی که به یک راه حل ذخیره سازی ابری قوی و قوی نیاز دارند ، متوجه می شوند که Box (برای مشاغل) بسیاری از نیازهای آنها را پوشش می دهد و این کار را به طور م doesثر انجام می دهد.

این خبرنامه ممکن است حاوی تبلیغات ، معاملات یا پیوندهای وابسته باشد. اشتراک در خبرنامه نشان دهنده رضایت شما از شرایط استفاده و خط مشی رازداری ما است. در هر زمان ممکن است عضویت در خبرنامه ها را لغو کنید.

var facebookPixelLoaded = false؛
window.addEventListener ('بار' ، عملکرد () {
document.addEventListener ("پیمایش" ، facebookPixelScript) ؛
document.addEventListener ('mousemove'، facebookPixelScript)؛
})

تابع facebookPixelScript () {
if (! facebookPixelLoaded) {
facebookPixelLoaded = true؛
document.removeEventListener ("پیمایش" ، facebookPixelScript) ؛
document.removeEventListener ('mousemove'، facebookPixelScript)؛

تابع! (f، b، e، v، n، t، s) {if (f.fbq) return؛ n = f.fbq = function () {n.callMethod؟
n.callMethod.apply (n ، argument): n.queue.push (argument)} ؛ if (! f._fbq) f._fbq = n ؛
n.push = n ؛ n.loaded =! 0 ؛ n.version = '2.0' ؛ n.queue = [] ؛ t = b.createElement (e) ؛ t.async =! 0 ؛
t.src = v؛ s = b.getElementsByTagName (e) [0]؛ s.parentNode.insertBefore (t، s)} (پنجره ،
سند ، 'script' ، '// connect.facebook.net/en_US/fbevents.js') ؛

fbq ('init' ، '454758778052139') ؛
fbq ("track" ، "PageView") ؛
}
}